★ Virtuální joystick
Virtuální joystick je ve verzi Pro dostupný po dvojitém poklepání prstem (viz. kapitola "Používání gest na hlavní obrazovce"). Lze ho používat buď pomocí definovatelné šablony a nebo přímo pomocí přiřazení hexadecimálních příkazů k jednotlivým směrům (viz. obr. SWJ3). Nastavitelný je rádius hodnot N proměnných @x, @y a počet desetiných míst na která se mají zaokrouhlovat. Taktéž je nastavitelné odesílání odřádkování na konci šablony. Četnost odesílaných zpráv je možné ovlivnit pomocí nastavení intervalu vzorkování.
V šabloně jsou dostupné následující proměnné:
Proměnná | Popis |
---|
@x | pozice na ose x, která může nabývat hodnot v intervalu <-N;N> (viz. obr. SWJ1) |
@y | pozice na ose y, která může nabývat hodnot v intervalu <-N;N> (viz. obr. SWJ1) |
@power | vzdálenost od středu v % (viz. obr. SWJ2) |
@angle | úhel v ° (viz. obr. SWJ2) |
Obr. SWJ1 |
---|
|
Obr. SWJ2 |
---|
|
Obr. SWJ3 |
---|
|